Merhaba

Herkese merhaba,

Bu satırları yazarken, yeni bir oluşumun heyecanını yaşıyorum. Kendimi bildim bileli yazmayı, öğrendiğim şeyleri paylaşmayı çok seviyorum. İşte tam da bu yüzden “İmajını Yarat” isimli bir blog ile karşınızdayım. Bu blogda çok yönlü paylaşımlar yapacağım. Bu paylaşımların, bireysel olarak gelişirken, tam donanımlı bütün bireyler olmaya çalışırken, toplumsal olarak gelişmemizi sağlayacak nitelikte olmasını istiyorum.

Paylaşımlarımı, büyük bir titizlikle yapılan araştırmaların özetleri olarak düşünebilirsiniz. Kimseye benzemeye çalışmadan ama güzel olanları hayatıma katarak, beni etkileyen olumlu basamaklardan çıkmayı seçerek yaşıyorum. Ve sizlerle gördüğüm, deneyimlediğim, araştırıp incelediğim tüm güzellikleri paylaşmak için hazırım. Sizlerde benimle bu yolda yürümeye hazırsanız hadi o zaman başlayalım.

İmajını Yarat’ a hoş geldiniz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Newton Renk Çarkı

Doğru rengi seçmek

Munsell Renk Çarkı